Ten onrechte mijn rekening debiteren

Weergave van 1 genest antwoord
  • Auteur
    Berichten
    • #56574
      Maes Sonja

      Beste ,
      ik heb op mijn uittreksels van mijn kredietkaart vastgesteld dat Amazon 2x !!!! 5,99 euro heeft gedebiteerd ,ik ga als dit niet word rechtgezet klacht indienen ,ik heb hiervoor al gemaild toen werd het bedrag netjes teruggestort maar nu al 2 maanden op rij opnieuw ,ik heb in maart een bestelling geplaatst
      maar die moest geannuleerd daar de produkten niet geleverd konden worden .
      Hopend op een snel en afdoend antwoord
      Sonja

    • #56597
      Bstore
      Sleutelbeheerder
      @bstore-admin

      Beste Sonja,
      Waarschijnlijk heb je bij het bevestigen van een bestelling je Amazon Prime lidmaatschap als optie geactiveerd om de aankoop de volgende dag al geleverd te krijgen. Als je op die optie klikt, gaat je Amazon Prime abonnement in (5,99 EUR per maand). Hier vind je meer info over welke bijkomende diensten Amazon Prime je biedt.

      Hier zijn de instructies om het Prime abonnement onmiddelijk stop te zetten:
      – Bij Amazon Duitsland: https://amzn.to/2Gfw80G
      – Bij Amazon Frankrijk: https://amzn.to/2GeFUQt

      Je kan ook contact opnemen met de Amazon klantendienst.

Weergave van 1 genest antwoord
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Bstore - tips en tools
Logo
Nieuwe Account Aanmaken
Herstel Wachtwoord