TWEE WEKEN GELEDEN WERD IK OPGEBELD DOOR EEN ZEKERE PETER WILLIAMS U BEKEND ???

Weergave van 1 genest antwoord
  • Auteur
      JOANNES MEIRSMAN

PETER WILLIAMS DIE BEWEERDE VAN MICROSOFT TE ZIJN EN MIJ ZOU HELPEN MET DE VEILIGHEID VAN MIJN BANKREKENING MAAR ACHTERAF BLEEK DAT EEN OPLICHTER TE ZIJN DIE MIJ 11.500 EURO AFHANDIG MAAKTE !  WAAROM LICHTEN JULLIE ARME MENSEN OP MET EEN KLEIN PENSIOEN ?  IK BEN BANKROET EN DENK ZELFS AAN ZELFMOORD DOOR JULLIE SCHULD !!!  HOE IS HET MOGELIJK DAT JULLIE ARME MENSEN BENADEREN OM OP TE LICHTEN ?  ZIJN JULLIE NIET BESCHAAMD ???  JULLIE ZIJN ECHTE GANGSTERS DIE ONSCHULDIGE MENSEN OPLICHTEN !  IK BEN 77 JAAR EN BEN NOG NIET ZO LANG MIJN VROUW VERLOREN NA 40 JAAR HUWELIJK !  IK HUIL NOG IEDERE DAG !  IK DACHT DAT JULLIE EEN ERNSTIGE FIRMA WAREN MAAR DIT BEWIJST HET TEGENDEEL !  VERSCHRIKKELIJK HOE JULLIE ONSCHULDIGE MENSEN ZO KUNNEN BEDRIEGEN EN OPLICHTEN !  IK BEN ER NOG STEEDS KAPOT VAN EN HOOP ALLES NOG TE KUNNEN BETALEN DAT OP MIJ TOEKOMT !?  IK HEB NAGEKEKEN EN MIJN ZUUR VERDIEND GELD IS OP REKENING GESTORT VAN ” AMAZON DE ” ! EEN GROOT SCHANDAAL OM ARME GEPENSIONEERDE MENSEN ZO TE BEDRIEGEN !  GRAAG UW COMMENTAAR AUB !  JOANNES MEIRSMAN

• #64780 Reageer
      Bstore
      Sleutelbeheerder
      @bstore-admin

Beste Joannes,

U bent zeker niet de enige die door dit soort criminelen wordt opgelicht.  U doet er goed aan om anderen hiervoor te waarschuwen.  We hebben uw telefoonnummer en adres verwijderd uit uw bericht.  U laat deze gegevens best niet achter op publieke fora.

Wij hopen dat u niet denkt dat deze website achter dit soort praktijken staat.  Als dat toch het geval is, mogen wij u dan vragen waarom?Met dank.

Weergave van 1 genest antwoord
Reageer op: TWEE WEKEN GELEDEN WERD IK OPGEBELD DOOR EEN ZEKERE PETER WILLIAMS U BEKEND ???
Mijn informatie:

Bstore - tips & tools
Logo
Nieuwe Account Aanmaken
Herstel Wachtwoord