Feedback, vragen of suggesties?

Heb je een suggestie om deze website verbeteren? Welke informatie ontbreekt volgens jou?

Wil je je ervaringen met Amazon delen met andere gebruikers? Heb je tips over online kopen op internet?

Heb je vragen over online winkelen?

Laat het ons weten. Alvast van harte bedankt!

Abonneer
Laat het weten als er
guest
11 Reacties
Meest gestemd
Nieuwste Oudste
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
Fatima
Fatima
1 maand geleden

Hallo, ik heb een artikel geroutineerd maar heb de verkeerde retourbon gebruikt. Het artikel die ik heb opgestuurd is duurder dan wat de retour bon aangeeft. Mvg Fatima

mieke Honore
mieke Honore
5 maanden geleden

Hallo, ik deed een bestelling. Ik kreeg nu een mail dat de betaling niet is doorgevoerd. KLopt dit of is dit spam? Hallo, Wij informeren je dat de betaling voor deze bestelling is afgewezen. De bank van uitgifte weigert vaak een betaling per kaart als de naam, vervaldatum of postcode die je hebt ingevoerd niet met de gegevens van de bank overeenkomen. Om door te gaan met je bestelling en annulering te voorkomen, vragen wij je vriendelijk om je betaalmethode binnen 5 dagen te wijzigen in een creditcard.* Kijk bij je bestelgegevens om de betaalgegevens voor je bestelling aan te… Lees verder »

Patrick
Patrick
1 jaar geleden

Hallo,
ik ben op zoek naar de Ansmann Powerline 5.
Als ik deze lader wil bestellen komt er in de omschrijving Ansmann Powerline 4.

VEERLE DE WIJNGAERD
VEERLE DE WIJNGAERD
1 jaar geleden

Goede avond, Ik plaatste op 25/10/2019 een bestelling nr304-3704791-4728310 maar tot op heden heb ik niets mogen ontvangen. Hoe kan ik mijn bestelling/pakje traceren want kan op jullie site hierover geen informatie terugvinden.
Graag feedback omtrent 1) de bestelling en 2) hoe men zij pakje kan traceren.
Alvast bedankt.
Mvg Veerle De Wijngaerd

hedwig.commeene@telenet.be
11 maanden geleden

Mijn bestelling 402-9337329-9988320 met tracking code 3SFSNH3501594 is nooit terecht gekomen. Gelieve naar het thuisadres op te sturen aub.
Is reeds besteld en betaald van 5 juni.
Geen antwoord op mail naar “[email protected]
Hoe anders jullie te bereiken??
Graag respons aub.
Mvg Hedwig Commeene, Aalbeke, Scheermolenerf 32

sam
sam
9 maanden geleden

Zouden jullie astublieft de levertijd kunnen toevoegen aan de vergelijksite? Dat zou het een stuk aangenamer maken om te zoeken. Bij voorbaat dank.

11
0
Zou graag je gedachten willen weten, s.v.p. laat een reactie achter.x
()
x
Koop goedkoper bij BOL, Coolblue en Amazon in België.
Logo
Nieuwe Account Aanmaken
Herstel Wachtwoord