Feedback, vragen of suggesties?
Heb je een suggestie om deze website verbeteren? Welke informatie ontbreekt volgens jou?
Wil je je ervaringen met Amazon delen met andere gebruikers? Heb je tips over online kopen op internet?
Heb je vragen over online winkelen?
Laat het ons weten. Alvast van harte bedankt!
Now loading...
Hallo, ik deed een bestelling. Ik kreeg nu een mail dat de betaling niet is doorgevoerd. KLopt dit of is dit spam? Hallo, Wij informeren je dat de betaling voor deze bestelling is afgewezen. De bank van uitgifte weigert vaak een betaling per kaart als de naam, vervaldatum of postcode die je hebt ingevoerd niet met de gegevens van de bank overeenkomen. Om door te gaan met je bestelling en annulering te voorkomen, vragen wij je vriendelijk om je betaalmethode binnen 5 dagen te wijzigen in een creditcard.* Kijk bij je bestelgegevens om de betaalgegevens voor je bestelling aan te… Lees verder »
Dag Mieke,
Dit klopt inderdaad en is een bericht van Amazon.nl. Blijkbaar is er iets verkeerd met de betaalkaartgegevens die je hebt ingevoerd. Je kan dit oplossen door hier je betaalmethode aan te passen (bijvoorbeeld een kredietkaart toevoegen of aanpassen).
Hallo,
ik ben op zoek naar de Ansmann Powerline 5.
Als ik deze lader wil bestellen komt er in de omschrijving Ansmann Powerline 4.
Dag Patrick, waar heb je die omschrijving gezien? Ik zie de Ansmann Powerline 5 staan op Amazon Frankrijk, Amazon Duitsland en BOL: https://bstore.nl/prijs/Ansmann+Powerline+5/
Goede avond, Ik plaatste op 25/10/2019 een bestelling nr304-3704791-4728310 maar tot op heden heb ik niets mogen ontvangen. Hoe kan ik mijn bestelling/pakje traceren want kan op jullie site hierover geen informatie terugvinden.
Graag feedback omtrent 1) de bestelling en 2) hoe men zij pakje kan traceren.
Alvast bedankt.
Mvg Veerle De Wijngaerd
Beste Veerle, op welke site heb je die bestelling geplaatst?
Mijn bestelling 402-9337329-9988320 met tracking code 3SFSNH3501594 is nooit terecht gekomen. Gelieve naar het thuisadres op te sturen aub.
Is reeds besteld en betaald van 5 juni.
Geen antwoord op mail naar “verzending-volgen@amazon.nl”
Hoe anders jullie te bereiken??
Graag respons aub.
Mvg Hedwig Commeene, Aalbeke, Scheermolenerf 32
Dag Hedwig,
Je kan de klantendienst van Amazon ook telefonisch bereiken viq 0800 71405 (gratis nummer vanuit België of op +31208084897 (Nederlands nummer).
Laat ons weten hoe je probleem is opgelost.
Zouden jullie astublieft de levertijd kunnen toevoegen aan de vergelijksite? Dat zou het een stuk aangenamer maken om te zoeken. Bij voorbaat dank.